Veelgestelde vragen

Helaas is er nog geen zicht op een opening van de horeca. De restaurantactie zal worden verlengd, echter kunnen we op dit moment nog niet communiceren tot wanneer. Zodra we weten wanneer de horeca weer open mag zullen we een nieuwe datum delen. Het kan zijn dat er een wisseling is in de restaurants die deelnemen, kijk daarom altijd eerst bij 'deelnemende restaurants' voordat je straks weer een tafel reserveert en vermeld bij reserveren dat je gebruik wilt maken van de dinercheques.
Zoveel als je zelf wilt, hier zit geen mini- of maximaal aantal aan verbonden. Cheques zijn niet inwisselbaar voor contanten.
Overleg dit altijd eerst met het deelnemende restaurant, vanuit Sligro is dit geen enkel probleem. Echter is deze mogelijkheid niet opgenomen in de actievoorwaarden, het kan dus zijn dat het deelnemende restaurant geen dinercheques aanneemt in de bezorging.
Wanneer je vraag er niet tussen staat neem dan contact met ons op via marketing@sligro.nl
De nieuwe voorwaarden zijn te vinden via deze link: https://restaurantactie.sligro.nl/actievoorwaarden-deelnemende-restaurants

Wij maken gebruik van cookies

Om jouw bezoek aan deze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken en het gebruik van deze website te kunnen blijven verbeteren, plaatsen we cookies. Ook plaatsen we cookies zodat we je gepersonaliseerde advertenties kunnen tonen en kun je dankzij cookies informatie van onze website delen via social media. Lees meer over onze cookies in het Cookiestatement.

Door op 'Akkoord' te klikken accepteer je alle cookies.

Akkoord Cookie instellingen